Wiele razy już tu pisałem o sukcesach na ThemeForest, więc tym razem aby nie przesłodzić ograniczę się do kilku zdań. ThemeFusion stworzyło nową skórkę, wystawiło ją na sprzedaż i zarobiło (przy czym część zarobku zostaje oczywiście przy TF) już w pierwszy miesiąc 100 tys. dolarów. Taka informacja naprawdę robi wrażenie.
Przyznać trzeba, że skórka mogła się spodziewać takiego sukcesu. Rewelacyjnie opisana, responsywna, z wieloma dodatkami, wielozadaniowa… Chłopaki z ThemeFusion się napracowali, ale widać, że to się opłaciło.

Komentarze
8 odpowiedzi do „Stworzyli skórkę i zarobili na niej 100 000 USD. W pierwszy miesiąc”
nie mam gustu, dla mnie daleko poniżej średniej…
przykładowo: Duotive Three bardziej amazing :)
“Rewelacyjnie opisana, responsywna, z wieloma dodatkami, wielozadaniowa…”
RWD to już bardziej standard niż opcja. A brakiem dodatków skórki na TF nie grzeszą.
Zgadzam się poprzednim komentarzem. Skórka słaba. I to mnie rozbraja, ale Fusion mocno tą skórkę promował… a może inną podobną? hmm…
mimo wszystko opis skórki mi się bardzo podoba :) ludzi nieznających sie na wp na pewno przekonuje
Fakt, mało która skórka jest tak szczegółowo opisana.
Mi się w sumie podoba ten szablon. Dość przejrzysty jest. Dodatkowo, szablony z ThemeForest fajnie są tworzone, że przystosowują się do każdej rozdzielczości ;)
Ciekawa skórka, widać że dopracowana. Prosta, przejrzysta.
Na themeforest naprawdę można znaleźć perełki.
A tu nowy theme market – ThemeBoard.net
Wysoki poziom akceptacji szablonów, niska prowizja!
na stronie http://themeboard.net/pages/About%20Us.html tekst:
” This is where you put details of your marketplace and possibly about your staff
A little info goes here.”
Wygląda jakby ktoś kupil gotowy skrypt do tworzenia ‘marketplejsów’ :)